Seminarium “Komercjalizacja sieciowych produktów turystycznych województwa mazowieckiego” odbyło się 30.03.2017r. w auli Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
Podczas spotkania poruszone były bardzo ważne kwestie dla organizacji turystycznych, którym zależy na promocji oraz współpracy między przedsiębiorcami. Jedną z prezentacji wygłosił m.in. Hubert Gonera, który mówił o budowaniu platformy współpracy i komercjalizacji wokół sieciowych produktów turystycznych.
Ważnym tematem były również nowe media jako najskuteczniejsze narzędzie promocji sieciowych produktów turystycznych- to dzięki nim nasza reklama dociera do milionów ludzi, więc warto z nich korzystać i promować nasz region. Nie było oczywiście tajemnicą, że Internet jest królem wśród promocji, ale wykład przybliżył wszystkim możliwości jakie skrywają profile społecznościowe oraz strony internetowe.
Podczas seminarium zorganizowanego przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną, certyfikaty dla najlepszych produktów turystycznych województwa mazowieckiego 2016 otrzymały: Warszawa Singera, Park Rozrywki Julinek, Turniej Smaków na zamku w Liwie, Młyn Gąsiorowo oraz Farma Iluzji, którym serdecznie gratulujemy.
Na koniec zaproszeni goście mogli zwiedzić Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.